Prowadzenie
własnego bloga od kilku lat staje się co raz bardziej popularne. Najbardziej
poczytne blogi przyciągają licznych reklamodawców, którzy płacą za reklamy
wyświetlane na blogu, zamieszczają sponsorowane artykuły czy też oferują
twórcom różne produkty w zamian za zamieszczenie ich recenzji. Nic dziwnego
zatem, że blogi o modzie, zdrowym stylu życia czy kulinariach powstają niczym
grzyby po deszczu. Niestety prowadzenie bloga prawniczego nie wiąże się z takimi
profitami, nad czym autor tej strony ubolewa 😉 Żeby
blog o szeroko rozumianej tematyce „life style” odniósł sukces niewątpliwie
potrzebne są pewne inwestycje, zarówno w elementy techniczne (hosting, domena,
grafika) jak i aspekty merytoryczne (np. książki, gry, filmy, bilety wstępu –
zwłaszcza na początku prowadzenia działalności, gdy blog nie jest na tyle
popularny, żeby reklamodawcy sami dostarczali materiały do recenzji).